Tidligere vaskeri og bagved køkken. En økonomibygning fra 1893 var utilstrækkelig. 1907 opførtes vaskeribygningen i 1½ etage ved arkitekt F.C.C. Hansen der samtidig ombyggede økonomibygningen til køkken.
1938 blev begge huse ombygget ved arkitekt N.P. Pedersen Gundstrup: Vaskeribygningens tag blev hævet, således at den blev forhøjet med to etager, nu som før med sygeplejerskeværelser i tagetagen. Over køkkenet blev der bestyrelsesværelse.
Nu er der Psykiatrisk Center i det tidl. vaskeri.
1923 blev her installeret kedelanlæg. Skorstenen skal vel ses i den sammenhæng. Måske blev her varmecentral.
Køkkenbygningen gavl vendt mod hovedindkørslen, 1911- Maagebroen. På gavlen ses stadig denne plan over sygehuset, udført tidligst 1937.