Som led i anlæggelsen af dobbeltsporet til Ringsted, åbnet 1/6 1924, blev de 4 overkørsler lukket. De blev erstattet af 3 viadukter, fra N til S:
en underførsel, forbandt Nordre Farimagvej Hvedevænget, åbnet sidst i 1921.
en iøjnefaldende bro, forbandt Farimagsvej med Marken. Den blev bygget i 2 adskilte entrepriser: Christiani og Nielsen, København, byggede broen i jernbeton september 1919 til oktober 1920. Kommunen anlagde de 2 jordramper juni 1920 - januar 1922. Jorden blev taget fra Hulvejen, nu Teatergade, med skråninger og kørt ned i tipvogne. Kildemarksvej mistede et par huse. Det hele blev taget i brug december 1921 og formelt afleveret 9/1 1922.
Husejerne på Marken fik ikke opfyldt deres hede ønske om at få en ny perrontunnel ført igennem til Grønvej.
Bygherre var DSB, men arbejderne kunne kun gennemføres i samarbejde med kommunerne. Trafikforbindelserne var også vigtige fordi stationens varehus (godsbanen) blev flyttet over til Grønvej.
Hulvejen / Teatergade blev makadamiseret 1921. Rampen med tilstødende dele af Farimagsvej blev brolagt 1923.
Den nye jernbane skar veje over. Oppe i Holsted, Herlufsholm kommune, blev det gamle stykke af Sandstræde til et stykke af Kalbyrisvej. I Næstved omdøbtes 1926
og i samme ombæring